Danbooru-based image board with a specialization in high-quality images.
anus bottomless cream extreme_content loli pussy rakugakio uncensored

Edit | Respond

...what shall I say about it
I can't stop laughing... that's for sure.
Three girls and a cake..
I'll NEVER eat that cake OR a cake baked by them.
I don't think I'll even eat any cake again..
a simple but effective way to make us think of cake in a whole new light
In awareness of obvious trolls,I submit this carta.
Bird-like diarrhea? Extremely...way...too...much...

... at least nobody is getting hurt here.
Hahaha, this pic is so funny! I feel bad for the customer who ordered the "special surprise" cake.
Uh, serious haemorrhoids, before the age of discretion. That's fakin' wrong.
Makes you think. . . What the hell was the artist thinking lol
... I don't know what to think...
Oh dear gawd... too funny...
The cake is a lie...

Couldn't help it :)
HavocAngel said:
mmm... strawberry.
Adult/Loli links should be marked as such
Don't do that again.
OH GOD! NO! NO! NO! I JUST HAD SOME CAKE THAT LOOKED LIKE THIS ONE!
thank god its so hard to put me off food... this comes close though...
lmao, this is the second funniest post ive seen here, mostly cuz of everyones reactions haha

and ditto atrem. my guess is extreme boredom drove him/her to this lol
XinniX said:
lmao, this is the second funniest post ive seen here
Which is the funniest?
busaiku said:
The cake is a lie...

Couldn't help it :)
I was just about to put that. damn.... and about the subject at handm erm its a bit too weird even for me.
>~> why?! i used to like strawberries
Lmao, coral perfect avatar for this picture
Hahaha, this reminds me of the sequel to Puppet Princess (aka Rhapsody in the US), Little Princess. http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Princess:_Marl_%C5%8Ckoku_no_Ningy%C5%8D_Hime_2

After playing that you'll never look at soft serve ice cream the same way again. ^_^;;
This would be more dirty had it been chocolate...
and for all who are wondering YES I would eat that cake! <3
oh god... they just ruined the word "cake" for me...
Does anyone else think its just a bunch of cum?
clippedwings said:
Does anyone else think its just a bunch of cum?
Could be, or they chose to fill her with frosting to give it that 'special' flavoring.

Also reminds me of the movie 'Zach and Miri make a porno' if you've seen it, think the anal scene.
weerd2normal said:
OH GOD! NO! NO! NO! I JUST HAD SOME CAKE THAT LOOKED LIKE THIS ONE!
OMG
I think the "strawberry" come with the "cream"...
i think it looks like shes sucking the cake into her asshole
vacuum cleaner style
...I read a doujin where this girl stuffed cream into her ass, then stuck a spinning vibrator in it to mix it around... then squeezed it out on cake like that pic
nabusco said:
THIS MAKE ME GO
WUT
THIS MAKE ME GO
WUT
jajajajaja que pequeñitas tan traviesas. preparan la cremita batida en el culito de la loli... jajaja yo quiero de ese paste tambien~
are u kidding ese en el hentai en la vida real seria nasty! oh man que imaginacion de los japoneses
竟然还自带草莓的……
i don't think this is Extreme content just Weird content well i'm not eating such cakes in a while
Kion said:
...I read a doujin where this girl stuffed cream into her ass, then stuck a spinning vibrator in it to mix it around... then squeezed it out on cake like that pic
Tell me that doujin please.
Those aren't strawberries...
that is weird. but i like the comments.
Yummy..i would eat dat anytime!
"W-Who in the right mind would frost a cake with their butt?"
looks delocious.is there anyone wanna try it?
I think there are many people, yes.
DarKNovA said:
I think there are many people, yes.
NO!
Count me out.
Suddenly, the strict loli tagging rules make a lot more of sense to me.

I've had enough yande.re for today. I'm off to reattach my retinas.

Thanks (?), voc@loid. >.>
I don't know how the artist imagined that that could work in any kind of way >.<
It apparently works, I got in mood for eating a cake now.
I only need to find a loli to ice it. *_*