Danbooru-based image board with a specialization in high-quality images.
male saint_seiya saint_seiya:_the_lost_canvas scorpio_kardia signed teshirogi_shiori wyvern_radamanthys

Edit | Respond

Nice to see SS pictures have reached +200 pictures now in Moe :3

I do really hope The Lost Canvas animation brings up even more amazing art.
Please don't turn moe.imouto.org into moe.oniichan.orz.
saint seiya shounen wa minna~~

When I heard this the first time in life, I just couldn't understand why it was so famous worldwide, but again I hate dubbed s**t and people loved dubbed stuff, even if the dialogues are 100% fail.

Most male pics are nice (yes I DO like em!) but this is just... well.... what he said ^
midzki said:
Please don't turn moe.imouto.org into moe.oniichan.orz.
So long as Radioactive is here, moe is optional.
Feito said:
saint seiya shounen wa minna~~

When I heard this the first time in life, I just couldn't understand why it was so famous worldwide, but again I hate dubbed s**t and people loved dubbed stuff, even if the dialogues are 100% fail.

Most male pics are nice (yes I DO like em!) but this is just... well.... what he said ^
Mexican SS dub >>>>> the original lame-ass japanese audio.

Dunno about other dubs, though, except for the horrible english one (Knights of Zodiac lol).

I didn't get midzki's comment D:
I don't understand it either...

Are you criticising the amount of male scans here?
lol it's a damned Shonen. The "male" tag should be expected.

Nothing wrong to see some MANLINESS once in a while. Well, except for this picture, Kardia is a lol emo.
moe <=> male

We should concentrate on moe, but dovac doesn't have any beef against male characters as long as they are HIGH QUALITY.
And that's what I deliver with all the SS pictures I upload ;_;

BTW... any hints to scan giant posters? I have 3 official Hades ones from Toei but they're like... 50 x 30 cm ish (I dunno about the standards for posters). I don't want to ruin them either lolol D:

I'd also like to scan the latin american covers of SS Hades (coz they're completely different to the japanese ones) but they are printed in METALLIC-LIKE PAPER >_<
kyoushiro said:
And that's what I deliver with all the SS pictures I upload ;_;
Not intended as criticism. You're doing it right.

BTW... any hints to scan giant posters?
Scan them in sections, and then stitch the scans (http://moe.imouto.org/forum/show/2577)

Dunno what you can do about the metallic ones though.
Damn.

Oh well, I'll try to scan those posters later.
kyoushiro said:
I didn't get midzki's comment D:
For Japanese, pronaunce"moe" has 2meanings. "萌え"which for little sister like character, &"燃え"which for big brother like charactor :)
at the age 15 years ago, if people hear "moe-anime", which always points dragonball, saintseiya, or something like that.
I still don't understand what the hell is going on in this thread.
Radioactive said:
I still don't understand what the hell is going on in this thread.
Men and their cars *cough* watching anime were men are ultimately godlike and women are abused/the princess in trouble *cough* D:
Feito said:
Men and their cars *cough* watching anime were men are ultimately godlike and women are abused/the princess in trouble *cough* D:
But it's true! :D
Hey, Radioactive, do you allow me to upload a scan me found while browsing in lol random SS site?

It's from Animage but it was photoshopped in a very... unique way.
Upload it to a site like Sendspace and I'll have a look.
Radioactive said:
Upload it to a site like Sendspace and I'll have a look.
Oops, too late ^^u

If it's bad enough for ye, feel free to erase it.
Are you talking about post #66051? All I can see are all the watermarks plastered over it. Please point out the unique photoshopping.
That Animage article was originally in japanese :P

Now it's in spanish.
kyoushiro said:
That Animage article was originally in japanese :P

Now it's in spanish.
WTF? Someone must have been bored.